MINDFULNESS na STRES
Warsztaty redukcji stresu oparte o Uwa┼╝no┼Ť─ç (Mindfulness) i techniki poznawcze

W trakcie cyklu 3 warsztat├│w, kt├│re b─Öd─ů odbywa┼éy si─Ö raz w tygodniu, w godzinach 19.30-21:00 poznasz i prze─çwiczysz sposoby pomagaj─ůce radzi─ç sobie ze stresem, kt├│ry by─ç mo┼╝e prze┼╝ywasz w zwi─ůzku z wielo┼Ťci─ů cz─Östo niesp├│jnych bod┼║c├│w, niepewno┼Ťci─ů i niejednoznaczno┼Ťci─ů, jakie przynosi nam codzienno┼Ť─ç. Poznasz metody prowadz─ůce do bardziej ┼Ťwiadomego i spokojnego ┼╝ycia w dzisiejszym ┼Ťwiecie.

Kurs jest przeznaczony dla wszystkich os├│b zainteresowanych samorozwojem, technikami uwa┼╝no┼Ťci, rozwojem konstruktywnego my┼Ťlenia na bazie technik coachingowych.

Stres, kt├│ry cz─Östo do┼Ťwiadczamy w pracy lub w ┼╝yciu osobistym, mo┼╝e by─ç zwi─ůzany ze strat─ů albo z inn─ů sytuacj─ů, kiedy do┼Ťwiadczamy braku kontroli. Czasem przyjmuje posta─ç niewielkiego, ale sta┼éego napi─Öcia, kt├│rego nie jeste┼Ťmy do ko┼äca ┼Ťwiadomi, a kt├│rego niekorzystne efekty mog─ů da─ç zna─ç o sobie dopiero po latach.

Uwa┼╝no┼Ť─ç (Mindfulness) to umiej─Ötno┼Ť─ç koncentracji i wyciszenia umys┼éu. To sztuka bycia obecnym z tym wszystkim, czego do┼Ťwiadczamy: emocjami, my┼Ťlami, sygna┼éami z cia┼éa i naszego otoczenia, oraz wszystkim, co sk┼éada si─Ö na do┼Ťwiadczenie ┼╝ycia. Ponadto z podej┼Ťcia Mindfulness wynika g┼é─Öbsza refleksja. Skoncentrowany umys┼é po pewnym czasie staje si─Ö znacznie bardziej spokojny. Jest jak ┼Ťwiat┼éo lasera w por├│wnaniu do rozproszonego ┼Ťwiat┼éa zwyk┼éej ┼╝ar├│wki. Skoncentrowane ┼Ťwiat┼éo ┼Ťwieci dalej i pozwala dostrzega─ç znacznie wi─Öcej szczeg├│┼é├│w. Poniewa┼╝ uwa┼╝ny umys┼é jest nieco bardziej cichy, ch─Ötniej my┼Ťli refleksyjnie na temat siebie i ┼╝yciowej sytuacji. Dzi─Öki temu zaczynamy lepiej rozumie─ç swoje ┼╝ycie i podejmowa─ç trafniejsze decyzje.

Taka jako┼Ť─ç bycia pozwala bardziej obiektywnie ocenia─ç sytuacj─Ö i reagowa─ç w adekwatny do niej spos├│b. Rozwijasz tak┼╝e umiej─Ötno┼Ť─ç ┼éagodnej, ciep┼éej, ┼╝yczliwej akceptacji ka┼╝dego momentu swojego ┼╝ycia, otoczenia i relacji z innymi lud┼║mi. Poprzez ─çwiczenie mindfulness uczysz si─Ö otwarto┼Ťci na sytuacje, w kt├│rych si─Ö znajdujesz.

Konstruktywne my┼Ťlenie to taki rodzaj my┼Ťlenia, kt├│rego efektem s─ů pozytywne emocje i rezultaty. Gdy my┼Ťlisz w ten spos├│b, zasadniczo zwi─Ökszasz swoj─ů zdolno┼Ť─ç do tworzenia czego┼Ť nowego, warto┼Ťciowego i konkretnego w miejsce odtwarzania starych schemat├│w prowadz─ůcych do napi─Öcia i stresu. Sposobem na poznawanie, rozwijanie i ─çwiczenie tego typu my┼Ťlenia jest coaching. Efektami pracy t─ů metod─ů jest wy┼╝sza samo┼Ťwiadomo┼Ť─ç i dostrzeganie dokonywanych wybor├│w. Dzi─Öki coachingowi ludzie znajduj─ů w┼éasne nowe rozwi─ůzania, rozwijaj─ů umiej─Ötno┼Ťci, oraz zmieniaj─ů nastawienie i zachowanie.

Korzy┼Ťci dla uczestnik├│w:
  • poznasz ┼║r├│d┼éa stresu, a przede wszystkim sposoby na radzenie sobie z nim
  • poznasz i nauczysz si─Ö stosowa─ç praktyki prowadz─ůce do rozwijania praktycznej Uwa┼╝no┼Ťci (Mindfulness)
  • zdob─Ödziesz now─ů wiedz─Ö w zakresie konstruktywnych sposob├│w my┼Ťlenia prowadz─ůcych do redukcji stresu i kreatywnego dzia┼éania
  • b─Ödziesz mia┼é(a) okazj─Ö uczy─ç si─Ö, korzystaj─ůc z do┼Ťwiadczenia innych os├│b.
Warsztaty skierowane s─ů do:
  • os├│b, kt├│re chc─ů nauczy─ç si─Ö skutecznie radzi─ç sobie z napi─Öciem i stresem
  • os├│b, kt├│re chc─ů poprawi─ç sw├│j codzienny komfort funkcjonowania oraz zwi─Ökszy─ç swoj─ů osobist─ů i zawodow─ů skuteczno┼Ť─ç
  • lider├│w, kierownik├│w i mened┼╝er├│w w firmach i organizacjach, oraz innych os├│b nara┼╝onych na prac─Ö pod presj─ů czasu
  • ka┼╝dego kto chce rozwija─ç uwa┼╝no┼Ť─ç/mindfulness oraz konstruktywne sposoby my┼Ťlenia jako narz─Ödzia prowadz─ůce do wi─Ökszego zadowolenia z ┼╝ycia.
Program
  • Idea uwa┼╝no┼Ťci (mindfulness) i techniki rozwijania jej.
  • Praktyka uwa┼╝no┼Ťci z doznaniami i cia┼éem.
  • Praktyka uwa┼╝no┼Ťci z oddechem.
  • Praktyka rozwijania pozytywnego umys┼éu w oparciu o kontruktywne my┼Ťlenie.
  • Techniki redukcji i transformacji stresu.
  • Rozpoznawanie i pokonywanie przeszk├│d w praktykach mindfulness.

Czas trwania ┼é─ůcznie: 4,5 godzin zegarowych.

Opinie Uczestnik├│w:

"Bardzo fajne wprowadzenie do szerszej pracy ze sob─ů i z stresem. Dobry pocz─ůtek do zmian w higienie ┼╝ycia i pracy. Bardzo dzi─Ökuj─Ö za wsparcie przy zdobywaniu wiedzy o sobie!"

"Dzi─Öki wielkie. Znam ju┼╝ drog─Ö, nie wiem, kiedy dotr─Ö do celu, ale wiem, kt├│r─Ödy i┼Ť─ç. :)"

"Bardzo podoba┼é mi si─Ö spos├│b prowadzenia zaj─Ö─ç. Przyjazna atmosfera, bardzo ciep┼éa. Bezpieczne warunki. Po┼é─ůczenie twardych informacji z emocjami. By┼éo mi bardzo przyjemnie! (...)"

"┼Üwietna atmosfera, ┼╝yczliwo┼Ť─ç, ogromna wiedza i do┼Ťwiadczenie prowadz─ůcego!"

Informacje
Przestrze┼ä: Spotkania odbywa─ç si─Ö b─Öd─ů on-line na platformie ZOOM. Link do spotkanie zostanie przes┼éany uczestnikom przed zaj─Öciami.

Prowadz─ůcy: Patryk Lange - Akredytowany coach i trener Transformuj─ůcej Obecno┼Ťci, certyfikowany coach ICF PCC, trener i mentor mindfulness, mentor i superwizor coachingu.
Terminy: czwartki: 03.11.2022, 10.11.2022, 17.11.2022
Godziny: 19:30-21:00
Koszt: 360 zł brutto za wszystkie spotkania
Wpłaty należy dokonać na konto Alior Bank:
98 2490 0005 0000 4500 5597 0136
z tytułem "Warsztaty Redukcji Stresu online".

Formularz zapisu

Dane do faktury

Pole─ç szkolenie znajomemu

Je┼Ťli chcesz, mo┼╝esz poda─ç adres e-mail znajomej/znajomego, kt├│rzy mogliby by─ç tym warsztatem zainteresowani. Wy┼Ťlemy im wiadomo┼Ť─ç z Twoim poleceniem :)

Brak danych do wystawienia faktury (NIP), skutkuje wystawieniem paragonu bez mo┼╝liwo┼Ťci otrzymania faktury (w zwi─ůzku ze zmian─ů przepis├│w od dnia 1 stycznia 2020 r.).

Przyj─Öcie przez Grup─Ö Active Change danych z niniejszego formularza stanowi zawarcie umowy na czas okre┼Ťlony tj. do czasu wykonania wzajemnych ┼Ťwiadcze┼ä. Zg┼éoszenie udzia┼éu w szkoleniu/warsztatach jest wa┼╝ne wraz z wp┼éat─ů kwoty za szkolenie. Bezkosztowego anulowania zg┼éoszenia mo┼╝na dokona─ç wy┼é─ůcznie do 7 dni przed dat─ů szkolenia pisemnie lub telefonicznie.

P.S. Zapis na szkolenie nie jest r├│wnoznaczny z przesy┼éaniem informacji handlowych niezwi─ůzanych bezpo┼Ťrednio z realizacj─ů niniejszej us┼éugi. Je┼Ťli chcesz otrzymywa─ç od nas informacje na temat organizowanych wydarze┼ä, promocji, dodatkowych materia┼é├│w i innych bonus├│w, zapisz si─Ö do newslettera.