Aktualności Misja Instytutu Zespół Instytutu Warsztaty i szkolenia Dla przedsiębiorców Rozwój organizacji Rozwój menadżera Szkolenia zamknięte Szkoła Coachingu Szkoła Teamcoachingu Spotkania rozwojowe Psychoterapia Coaching Superwizja Opinie o nas Galeria zdjęć Materiały i linki Wynajem sal Informacje i kontakt

Wszystkie szkolenia
z gwarancją jakości!

Zapoznaj się z zasadami
odpowiedzialności
firmy.


Zapisz się na newsletter,
aby być na bieżąco!


ROZWÓJ ORGANIZACJI

COACHING DLA SPRZEDAWCÓW
Coaching w procesie wspierania sprzedawców i podnoszenia ich efektywności

Coaching jest najlepszą drogą do wspierania w sytuacjach zawodowych podwładnych, których cechuje posiadanie koniecznych kompetencji zawodowych i samodzielności w wykonywaniu zadań. Dowiedz się więcej...

PŁYNNY PROCES ZARZĄDZANIA
Diagnoza konstruktywnych i szkodliwych zjawisk w firmie

Zarządzanie, sprzedaż, realizacja priorytetów czy zadań jest ciągłym procesem, który wymaga zrozumienia, analizy, obserwacji i wprowadzania twórczych zmian, które zwiększają efektywność i jakość pracy. Dowiedz się więcej...

PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY KIEROWANIA ZESPOŁEM
Podstawy psychologii dla menadżerów

Szkolenie stanowi skondensowane połączenie kluczowych zagadnień dotyczących zarządzania ludźmi. Poruszone są w nim wszystkie zagadnienia psychologii zarządzania, które dobry menadżer powinien znać. Dowiedz się więcej...

LEAN MANAGEMENT DLA ZAPRACOWANYCH - Szkolenie jednodniowe
Praktyczne zastosowanie filozofii Lean Management

Koncepcja LEAN bazuje na odchudzaniu procesów wytwórczych ze zbędnych czynności, zwanych stratami. Usunięcie ich z procesu przekłada się na zdumiewające rezultaty — od 10% do nawet 50% podniesienia efektywności. Dowiedz się więcej...

LEAN MANAGEMENT W PRAKTYCE - Szkolenie dwudniowe
Praktyczne zastosowanie filozofii Lean Management

Koncepcja LEAN bazuje na odchudzaniu procesów wytwórczych ze zbędnych czynności, zwanych stratami. Usunięcie ich z procesu przekłada się na zdumiewające rezultaty — od 10% do nawet 50% podniesienia efektywności. Dowiedz się więcej...

LEAN LEADERSHIP
Jak być skutecznym liderem i tworzyć efektywne zespoły?

Rozwiń swoje umiejętności liderskie niezbędne podczas prowadzenia projektów usprawnieniowych oraz wdrażania i utrzymania kultury ciągłego doskonalenia w organizacji. Dowiedz się więcej...

KAIZEN I TWORZENIE SYSTEMU USPRAWNIEŃ
Praktyczne zastosowanie filozofii Kaizen

Poznaj techniki Kaizen (małych usprawnień) oraz sposoby, jak stworzyć system zachęcający pracowników do tworzenia i wdrażania małych usprawnień w Twojej firmie. Dowiedz się więcej...

MAPOWANIE STRUMIENIA WARTOŚCI
Zastosowanie narzędzia Value Stream Mapping w organizacjach

Poznaj skuteczne narzędzie do analizy procesów produkcji oraz podnoszenia efektywności procesów, i wykorzystaj je do usprawnienia działania Twojej firmy. Dowiedz się więcej...

PRACOWNIK ZAANGAŻOWANY
Strategia sukcesu przedsiębiorstwa zaangażowanego

Firma to organizacja, a organizacja – to ludzie. Czynnik ludzki jest kluczowym w rozwoju firmy i osiąganiu przez nią sukcesu.
Dowiedz się więcej...

SUKCES OPIERA SIĘ NA TALENTACH
Planowanie ścieżek karier i zarządzanie talentami w firmie

Firma, która dba o identyfikację talentów i na nich opiera rozwój swoich zasobów ludzkich, ma większe szanse na sukces. Sukces tworzą ludzie!
Dowiedz się więcej...

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
Rozwiązywanie konfliktów i trudnych sytuacji interpersonalnych w zespole

Gdy w firmie pojawia się konflikt, a pracownicy przestają tworzyć jeden sprawnie funkcjonujący organizm, umiejętność zarządzania trudnymi sytuacjami w organizacji staje się bardzo potrzebna. Dowiedz się więcej...

powrót do góry^


ROZWÓJ MENADŻERA

SZKOLENIE Z ZAKRESU PRACY Z GRUPĄ
Jak pracować z zespołami ludzi i mieć autorytet?

Zawód szkoleniowca to pasjonująca i pełna wyzwań przygoda. Jeśli chcesz odkryć świat pracy trenera, spróbować swoich sił w roli lidera oraz zdobyć praktyczne metody pracy z ludźmi, zapraszamy Cię na to szkolenie. Dowiedz się więcej...

WORK-LIFE BALANCE
Strategia sukcesu twojego biznesu

W coraz większym tempie życia i pracy częściej tracimy to, co odczuwamy jako równowagę między przestrzenią życia prywatnego i zawodowego. Jak wzmocnić siebie w drodze do sukcesu? Dowiedz się więcej...

ZARZĄDZANIE STRESEM W PRACY
Zarządzanie stresem własnym i organizacyjnym – w przeciwdziałaniu wypaleniu

Wypalenie zawodowe jest efektem długotrwałego stresu – objawia się poczuciem zmęczenia, wyczerpania i znacząco obniża efektywność pracy. Dowiedz się więcej...

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Jak przestać walczyć z czasem, a zacząć go sobie robić?

Sprawniejsze organizowanie zadań, unikanie „zjadaczy czasu”, a wreszcie decydowanie się na robienie tego, co jest priorytetem, może spowodować poczucie większego porządku i kontroli nad czasem. Dowiedz się więcej...

PEWNOŚĆ SIEBIE I ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE
Asertywność jako jedna z kluczowych kompetencji w biznesie

Asertywność niesie w sobie ogromny potencjał dbania o siebie i tworzenia przestrzeni do porozumienia z innymi. Przyczynia się do tworzenia dobrych relacji z klientami, partnerami biznesowymi czy pracownikami. Dowiedz się więcej...

powrót do góry^


INNE SZKOLENIA NA ZAMÓWIENIE

Każde z powyższych szkoleń może być przeprowadzone dla grupy 6-16 osobowej jako szkolenie zamknięte. Mogą je Państwo zamówić, kontaktując się z nami. My dostosujemy je do Państwa oczekiwań.
Prowadzimy również szkolenia z zakresu:
• umiejętności interpersonalnych i społecznych (w tym umiejętności wychowawczych i liderskich);
• autoprezentacji i profesjonalnych wystąpień publicznych;
• profilaktyki i pomocy psychologicznej;
• psychologicznych aspektów zarządzania jakością;
• profesjonalnej obsługi klienta;
• sprzedaży;
• negocjacji;
• coachingu;
• mediacji.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt mailowy: szkolenia@ipri.com.pl lub telefoniczny: 509 501 476

Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów prawa, ceny mają charakter orientacyjny.

powrót do góry^

(C) 2005-2017 Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, Grupa Active Change • Polityka firmy • Aktualizacja: 10.07.2017 • Liczba odwiedzin: