

































Od 2008 roku prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu: profesjonalnej obsługi klienta, psychologii sprzedaży, skutecznej komunikacji międzyludzkiej i rozwiązywana konfliktów, radzenia sobie z emocjami oraz stresem, a także planowania i organizacji czasu, zarządzania projektami, coachingu, planowania i prowadzenia szkoleń oraz wystąpień publicznych. Prowadzi również indywidualne sesje coachingu oraz konsultacji kariery i biznesu. Stosuje podejście niedyrektywne wykorzystujące różnorodne narzędzia i nurty m.in. poznawczo-behawioralny, terapię schematów, podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, Gestalt, NLP, metodykę zarządzania projektami, doradztwo zawodowe.
Zwolennik racjonalnego podejścia do rozwoju osobistego i zmiany. Kładzie nacisk na osiągnie mierzalnych efektów swojej pracy. Do tej pory blisko 90% klientów, z którymi pracował min. 2 sesje osiągnęło widoczną zmianę w swoim życiu lub zachowaniu, a niemal 50% osiągnęło założony na początku cel.
Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, prowadzenia procesów rekrutacyjnych, diagnozie organizacji (w tym assessment i development center) oraz badaniach społecznych. Właściciel serwisu do szkoleń e-learning z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.






















































