STRESOODPORNI
czyli Jak rozwija─ç odporno┼Ť─ç i elastyczno┼Ť─ç psychologiczn─ů, inteligencj─Ö emocjonaln─ů oraz umiej─Ötno┼Ť─ç radzenia sobie z presj─ů, napi─Öciem i stresem.

Czym jest stres? To zjawisko, kt├│rego cz─Östo do┼Ťwiadczamy w pracy, mo┼╝e by─ç zwi─ůzany z nat┼éokiem obowi─ůzk├│w, du┼╝ym zakresem odpowiedzialno┼Ťci, napi─Öciami czy konfliktami w relacjach. Czasem przyjmuje posta─ç niewielkiego, ale sta┼éego napi─Öcie, kt├│rego nie jeste┼Ťmy do ko┼äca ┼Ťwiadomi, a jego niekorzystne efekty mog─ů da─ç zna─ç o sobie dopiero po latach.

Czym jest uwa┼╝no┼Ť─ç? To umiej─Ötno┼Ť─ç bycia obecnym z tym wszystkim, czego do┼Ťwiadczamy: emocjami, my┼Ťlami, sygna┼éami z cia┼éa i naszego otoczenia, oraz wszystkim, co si─Ö nam przytrafia. Taka umiej─Ötno┼Ť─ç pozwala nam obiektywnie ocenia─ç sytuacj─Ö i reagowa─ç w adekwatny do niej spos├│b. Poprzez rozwijanie uwa┼╝no┼Ťci uczymy si─Ö rozwija─ç otwarto┼Ť─ç na sytuacje, w kt├│rych si─Ö znajdujemy. Do┼Ťwiadczenia przestaj─ů nas przyt┼éacza─ç, zauwa┼╝amy ┼╝e mamy wi─Ökszy dystans do ┼╝yciowych wzlot├│w i upadk├│w. W trakcie tych warsztat├│w poznasz i prze─çwiczysz metody pozwalaj─ůce na redukcj─Ö i trzymanie stresu w ryzach. Nauczysz si─Ö bardziej ┼Ťwiadomego i spokojnego funkcjonowania w dzisiejszym szybkim, z┼éo┼╝onym i pe┼énym zmian ┼Ťwiecie.

Korzy┼Ťci dla uczestnik├│w:
  • Wzmocnisz swoj─ů uwa┼╝no┼Ť─ç i koncentracj─Ö
  • Poznasz i nauczysz si─Ö stosowa─ç praktyki prowadz─ůce do rozwijania uwa┼╝no┼Ťci
  • Poznasz konstruktywne sposoby obni┼╝ania napi─Öcia i stresu
  • Nauczysz si─Ö korzysta─ç z emocji (tak┼╝e tych tzw. negatywnych) jako ┼║r├│d┼éa informacji i energii
  • Zdob─Ödziesz now─ů wiedz─Ö na temat takich zjawisk jak stres, elastyczno┼Ť─ç psychologiczna, inteligencja emocjonalna.
Program
    Moduł 1
  • Czym jest stres?
  • Krzywa stresu.
  • Czym jest uwa┼╝no┼Ť─ç?
  • Dlaczego uwa┼╝no┼Ť─ç pomaga na stres?
  • ─ćwiczenie uwa┼╝no┼Ťci siebie.

  • Modu┼é 2
  • Do┼Ťwiadczenie pierwotne i wt├│rne.
  • Jaka jest rola my┼Ťli w stresie?
  • Co to s─ů konstruktywne i niekonstruktywne my┼Ťli?
  • Trening uwa┼╝no┼Ťci oddechu.

  • Modu┼é 3
  • Jaka jest rola emocji w stresie?
  • 6 podstawowych emocji.
  • Jak oswoi─ç emocje i wykorzysta─ç ich potencja┼é?
  • Zintegrowany trening uwa┼╝no┼Ťci.

Czas trwania pojedynczego modułu: 120 minut.

Informacje
Przestrze┼ä: Spotkania odbywa─ç si─Ö b─Öd─ů on-line na platformie ZOOM. Link do spotkanie zostanie przes┼éany uczestnikom przed zaj─Öciami.
Prowadz─ůcy: Patryk Lange - trener mindfulness, certyfikowany coach z akredytacj─ů IC/ICF PCC, mentor i superwizor.
Terminy: wy┼Ťlij zg┼éoszenie, napiszemy do Ciebie po ustaleniu terminu
Godziny: 18:00-20:00
Koszt: 320 zł brutto za wszystkie spotkania
Wpłaty należy dokonać na konto Alior Bank:
98 2490 0005 0000 4500 5597 0136
z tytułem "stresoodporni".

Formularz zapisu

Dane do faktury

Pole─ç szkolenie znajomemu

Je┼Ťli chcesz, mo┼╝esz poda─ç adres e-mail znajomej/znajomego, kt├│rzy mogliby by─ç tym warsztatem zainteresowani. Wy┼Ťlemy im wiadomo┼Ť─ç z Twoim poleceniem :)

Brak danych do wystawienia faktury (NIP), skutkuje wystawieniem paragonu bez mo┼╝liwo┼Ťci otrzymania faktury (w zwi─ůzku ze zmian─ů przepis├│w od dnia 1 stycznia 2020 r.).

Przyj─Öcie przez Grup─Ö Active Change danych z niniejszego formularza stanowi zawarcie umowy na czas okre┼Ťlony tj. do czasu wykonania wzajemnych ┼Ťwiadcze┼ä. Zg┼éoszenie udzia┼éu w szkoleniu/warsztatach jest wa┼╝ne wraz z wp┼éat─ů kwoty za szkolenie. Bezkosztowego anulowania zg┼éoszenia mo┼╝na dokona─ç wy┼é─ůcznie do 7 dni przed dat─ů szkolenia pisemnie lub telefonicznie.

P.S. Zapis na szkolenie nie jest r├│wnoznaczny z przesy┼éaniem informacji handlowych niezwi─ůzanych bezpo┼Ťrednio z realizacj─ů niniejszej us┼éugi. Je┼Ťli chcesz otrzymywa─ç od nas informacje na temat organizowanych wydarze┼ä, promocji, dodatkowych materia┼é├│w i innych bonus├│w, zapisz si─Ö do newslettera.