ROZWÓJ KARIERY COACHA i BUDOWANIE MARKI
- szkolenie specjalistyczne dla coachów
Inwestujesz dużo pieniędzy w swoje kształcenie, kończysz szkołę coachingu, potrafisz pracować z klientami, praca coacha to Twoja pasja, ale… wciąż nie masz klientów albo jest ich zbyt mało. Powoli zaczynasz się martwić, że jednak nic z tego biznesu nie będzie, rozglądasz się za innymi źródłami dochodu. Obawiasz się, że niedługo zapomnisz jak pracuje się z klientami, albo czujesz się wciąż niewystarczająco przygotowany, by zacząć praktykę… i kończysz kolejne i kolejne kursy. Brzmi znajomo?
Coach to zawód praktyczny - coachem jest ten, kto prowadzi coachingi z klientami, a nie ten, kto skończył szkołę coachingu. Czasem moment przejścia z etapu uczenia się do etapu praktykowania może się okazać niezwykle trudny – z powodu przekonań, lęków ale i niewiedzy o tym, jak zabrać się za budowanie biznesu. Szkoły zwykle świetnie przygotowują do pracy z klientami, ale już mniej lub wcale do wystartowania w tym biznesie.
- Mam już dyplom, jestem coachem i co dalej?
- Jak i od czego zacząć przygodę z coachingiem, by wystartować?
- Umiem dobrze prowadzić coaching, ale czy ktoś mi za to zapłaci?
- Jest tyle coachów na rynku… Kto do mnie przyjdzie?
- Czy ja mam coś ciekawego do zaoferowania ludziom?
- Czy już mam zakładać firmę, robić stronę www i wizytówki?
- Gdzie i jak pozyskiwać klientów?
- Gdzie mogę pracować jako coach?
- Jak wyceniać swoją pracę? Czy ktoś mi za to zapłaci?
- Prowadzić coaching tylko na żywo czy też online?
- Czy z tego da się utrzymać? Czy łączyć coaching z czymś jeszcze?
- Ilu maksymalnie mogę mieć klientów i ile godzin pracować w ciągu dnia?
- Czy muszę mieć jakąś specjalizację?
- Jak mówić o coachingu i o tym, czym się zajmuję, skoro jest taka fala hejtu i nagonka na coaching?
- Czy warto się zrzeszać w organizacjach i stowarzyszeniach coachingowych? Które wybrać ICF, IC, EMCC…?
- Czy warto się akredytować? Gdzie warto? Po co mi akredytacja? Czy klienci na to patrzą?
Celem szkolenia jest zdobycie odpowiedniej wiedzy i umiejętności, aby zbudować swoją markę osobistą i zwiększyć konkurencyjność na rynku rozowojowym.
- Problematyka współczesnego rynku pracy coacha.
- Fakty i mity o biznesie coachingowym.
- Perspektywy rozwoju zawodowego.
- Etapy budowania biznesu coachingowego.
- Pozyskiwanie klientów.
- Specjalizacja.
- Budowanie obecności, wizerunku i marki osobistej w środowisku i sieci.
- Organizacje zrzeszające coachów.
- Wartości w życiu i pracy coacha.
- Praca z przekonaniami, ograniczeniami, obawami.
- Akredytacja. Superwizja.
- poznasz sposoby radzenia sobie z trudnościami, jakie napotyka coach na początku swojej drogi
- dowiesz się, od czego zacząć i jak wyjść na rynek
- nauczysz się mówić o sobie i o coachingu tak, by trafiać w potrzeby klientów
- dowiesz się, jakimi kanałami dotrzeć do klienta z informacją o swoich usługach
- dowiesz się, jak budować swój wizerunek oraz markę osobistą w sieci
- poznasz sposoby na to, jak i gdzie możesz zaprezentować klientowi swój warsztat pracy
- stworzysz swoją notkę biograficzną
- zidentyfikujesz i przepracujesz swoje przekonania, obawy i ograniczenia
Prowadząca od 9 lat pracuje jako coach i utrzymuje się wyłącznie z coachingu. Podzieli się z Tobą swoją wiedzą, doświadczeniem i tym, co działa a co nie działa w budowaniu tego biznesu. Pokaże Ci na przykładzie własnej drogi, jak dojść w biznesie coachingowym do momentu, w którym jest dzisiaj, na co zwrócić uwagę po drodze i jakich błędów uniknąć. Dobrze zna rynek coachingu w Polsce – od 2014 roku aktywnie działa w strukturach Izby Coachingu: była Dyrektorem Oddziału Lubelskiego IC, członkiem Prezydium i Wiceprzewodniczącą Komisji Rewizyjnej Izby Coachingu. Stworzyła i koordynowała wiele ogólnopolskich projektów rozwojowych skierowanych do coachów. Wspiera w rozwoju młodych coachów skutecznie pomagając im na drodze rozwoju oraz w budowaniu prosperującej ścieżki kariery – jest ich nauczycielem, mentorem, superwizorem i opiekunem praktyk.
Wykład, dyskusje, debata, praca indywidualna, praca w parach, praca w zespołach, studia przypadków, burza mózgów, superwizja rozwojowa.
Uczestnik otrzyma zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu. Warunkiem jego uzyskania jest 80% obecność oraz aktywność.
Absolwenci szkół coachingu, którzy potrzebują dowiedzieć się o możliwościach, jakie daje im rynek. Wszyscy zainteresowani coachowie, którzy potrzebują zaprojektować swoją ścieżkę kariery i prosperować lepiej niż dotychczas w pełni wykorzystując potencjał swój i rynku. Coachowie w trakcie lub pod koniec nauki, którzy nie mają jeszcze doświadczeń w pracy z klientami lub mają niewielkie (praktykowali podczas nauki na kursie).
Informacje
Trener prowadzący: Karolina ŻmudzkaTermin: 25-26 luty 2023
Godziny: sobota 10:00-18:00, niedziela 10:00-17:00
Czas trwania: 16 godzin
Miejsce: ul. Powroźnicza 6/2, Kraków
Inwestycja: 880 zł brutto
Wpłaty należy dokonać na konto Alior Bank:
98 2490 0005 0000 4500 5597 0136
z tytułem "Rozwój kariery coacha".