Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego - coaching, szkolenia, kursy i warsztaty psychologiczne

ROZWÓJ KARIERY COACHA i BUDOWANIE MARKI

Jak wyjść na rynek i pozyskiwać klientów?
- szkolenie specjalistyczne dla coachów

Inwestujesz dużo pieniędzy w swoje kształcenie, kończysz szkołę coachingu, potrafisz pracować z klientami, praca coacha to Twoja pasja, ale… wciąż nie masz klientów albo jest ich zbyt mało. Powoli zaczynasz się martwić, że jednak nic z tego biznesu nie będzie, rozglądasz się za innymi źródłami dochodu. Obawiasz się, że niedługo zapomnisz jak pracuje się z klientami, albo czujesz się wciąż niewystarczająco przygotowany, by zacząć praktykę… i kończysz kolejne i kolejne kursy. Brzmi znajomo?

Coach to zawód praktyczny - coachem jest ten, kto prowadzi coachingi z klientami, a nie ten, kto skończył szkołę coachingu. Czasem moment przejścia z etapu uczenia się do etapu praktykowania może się okazać niezwykle trudny – z powodu przekonań, lęków ale i niewiedzy o tym, jak zabrać się za budowanie biznesu. Szkoły zwykle świetnie przygotowują do pracy z klientami, ale już mniej lub wcale do wystartowania w tym biznesie.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli nurtują Cię takie pytania:
  • Mam już dyplom, jestem coachem i co dalej?
  • Jak i od czego zacząć przygodę z coachingiem, by wystartować?
  • Umiem dobrze prowadzić coaching, ale czy ktoś mi za to zapłaci?
  • Jest tyle coachów na rynku… Kto do mnie przyjdzie?
  • Czy ja mam coś ciekawego do zaoferowania ludziom?
  • Czy już mam zakładać firmę, robić stronę www i wizytówki?
  • Gdzie i jak pozyskiwać klientów?
  • Gdzie mogę pracować jako coach?
  • Jak wyceniać swoją pracę? Czy ktoś mi za to zapłaci?
  • Prowadzić coaching tylko na żywo czy też online?
  • Czy z tego da się utrzymać? Czy łączyć coaching z czymś jeszcze?
  • Ilu maksymalnie mogę mieć klientów i ile godzin pracować w ciągu dnia?
  • Czy muszę mieć jakąś specjalizację?
  • Jak mówić o coachingu i o tym, czym się zajmuję, skoro jest taka fala hejtu i nagonka na coaching?
  • Czy warto się zrzeszać w organizacjach i stowarzyszeniach coachingowych? Które wybrać ICF, IC, EMCC…?
  • Czy warto się akredytować? Gdzie warto? Po co mi akredytacja? Czy klienci na to patrzą?
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zdobycie odpowiedniej wiedzy i umiejętności, aby zbudować swoją markę osobistą i zwiększyć konkurencyjność na rynku rozowojowym.

Program szkolenia
  1. Problematyka współczesnego rynku pracy coacha.
  2. Fakty i mity o biznesie coachingowym.
  3. Perspektywy rozwoju zawodowego.
  4. Etapy budowania biznesu coachingowego.
  5. Pozyskiwanie klientów.
  6. Specjalizacja.
  7. Budowanie obecności, wizerunku i marki osobistej w środowisku i sieci.
  8. Organizacje zrzeszające coachów.
  9. Wartości w życiu i pracy coacha.
  10. Praca z przekonaniami, ograniczeniami, obawami.
  11. Akredytacja. Superwizja.
Korzyści wynikające z realizacji celów szkolenia
  • poznasz sposoby radzenia sobie z trudnościami, jakie napotyka coach na początku swojej drogi
  • dowiesz się, od czego zacząć i jak wyjść na rynek
  • nauczysz się mówić o sobie i o coachingu tak, by trafiać w potrzeby klientów
  • dowiesz się, jakimi kanałami dotrzeć do klienta z informacją o swoich usługach
  • dowiesz się, jak budować swój wizerunek oraz markę osobistą w sieci
  • poznasz sposoby na to, jak i gdzie możesz zaprezentować klientowi swój warsztat pracy
  • stworzysz swoją notkę biograficzną
  • zidentyfikujesz i przepracujesz swoje przekonania, obawy i ograniczenia
Dlaczego to szkolenie jest wyjątkowe?

Prowadząca od 9 lat pracuje jako coach i utrzymuje się wyłącznie z coachingu. Podzieli się z Tobą swoją wiedzą, doświadczeniem i tym, co działa a co nie działa w budowaniu tego biznesu. Pokaże Ci na przykładzie własnej drogi, jak dojść w biznesie coachingowym do momentu, w którym jest dzisiaj, na co zwrócić uwagę po drodze i jakich błędów uniknąć. Dobrze zna rynek coachingu w Polsce – od 2014 roku aktywnie działa w strukturach Izby Coachingu: była Dyrektorem Oddziału Lubelskiego IC, członkiem Prezydium i Wiceprzewodniczącą Komisji Rewizyjnej Izby Coachingu. Stworzyła i koordynowała wiele ogólnopolskich projektów rozwojowych skierowanych do coachów. Wspiera w rozwoju młodych coachów skutecznie pomagając im na drodze rozwoju oraz w budowaniu prosperującej ścieżki kariery – jest ich nauczycielem, mentorem, superwizorem i opiekunem praktyk.

Metody pracy warsztatowej

Wykład, dyskusje, debata, praca indywidualna, praca w parach, praca w zespołach, studia przypadków, burza mózgów, superwizja rozwojowa.

Uczestnik otrzyma zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu. Warunkiem jego uzyskania jest 80% obecność oraz aktywność.

Adresaci

Absolwenci szkół coachingu, którzy potrzebują dowiedzieć się o możliwościach, jakie daje im rynek. Wszyscy zainteresowani coachowie, którzy potrzebują zaprojektować swoją ścieżkę kariery i prosperować lepiej niż dotychczas w pełni wykorzystując potencjał swój i rynku. Coachowie w trakcie lub pod koniec nauki, którzy nie mają jeszcze doświadczeń w pracy z klientami lub mają niewielkie (praktykowali podczas nauki na kursie).

Informacje

Trener prowadzący: Karolina Żmudzka
Termin: 25-26 luty 2023
Godziny: sobota 10:00-18:00, niedziela 10:00-17:00
Czas trwania: 16 godzin
Miejsce: ul. Powroźnicza 6/2, Kraków
Inwestycja: 880 zł brutto

Wpłaty należy dokonać na konto Alior Bank:
98 2490 0005 0000 4500 5597 0136
z tytułem "Rozwój kariery coacha".

Formularz zapisu

Poleć szkolenie znajomemu

Jeśli chcesz, możesz podać adres e-mail znajomej/znajomego, którzy mogliby być tym warsztatem zainteresowani. Wyślemy im wiadomość z Twoim poleceniem :)

Brak danych do wystawienia faktury (NIP), skutkuje wystawieniem paragonu bez możliwości otrzymania faktury (w związku ze zmianą przepisów od dnia 1 stycznia 2020 r.).

Przyjęcie przez Grupę Active Change danych z niniejszego formularza stanowi zawarcie umowy na czas określony tj. do czasu wykonania wzajemnych świadczeń. Zgłoszenie udziału w szkoleniu/warsztatach jest ważne wraz z wpłatą kwoty za szkolenie. Bezkosztowego anulowania zgłoszenia można dokonać wyłącznie do 7 dni przed datą szkolenia pisemnie lub telefonicznie.

P.S. Zapis na szkolenie nie jest równoznaczny z przesyłaniem informacji handlowych niezwiązanych bezpośrednio z realizacją niniejszej usługi. Jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat organizowanych wydarzeń, promocji, dodatkowych materiałów i innych bonusów, zapisz się do newslettera.